Ενημέρωση

Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση με ραντεβού και μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις

Λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, όταν είναι αδύνατη η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση….

Νέο σύγχρονο δίκτυο ύδρευσης στο Ασβεστοχώρι

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της Κοινότητας Ασβεστοχωρίου, ενός ζωτικού έργου υποδομής που θα εξυπηρετεί πλήρως του κατοίκους του οικισμού. Όπως γίνεται…

Δημόσια διαβούλευση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην κοινότητα Φιλύρου

Σε δημόσια διαβούλευση έχει τεθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το έργο  “Τροποποίηση – Ανανέωση της με αριθ. πρωτ. 10169/2020 ΑΕΠΟ ως προς τον εκσυγχρονισμό του δικτύου ύδρευσης της Δ.Κ….

Ημερίδα για την τιμολόγηση και κοστολόγηση των υπηρεσιών ύδατος

Η ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη συμμετείχε την Τρίτη 15/12 στην ψηφιακή ημερίδα, με θέμα την τιμολόγηση και κοστολόγηση των υπηρεσιών ύδατος. Στην ημερίδα έγινε αναφορά στο Πληροφοριακό Σύστημα της Γενικής Γραμματείας Φυσικού…

Επιλέγω ηλεκτρονική εξυπηρέτηση – προστατεύω την υγεία μου

Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο του covid 19 , για την εξασφάλιση της υγείας όλων μας, συνεχίζουμε την ηλεκτρονική η τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Αποκλειστικά για θέματα εξαιρετικά επείγοντα που…

Συνεχίζεται η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και τον Οκτώβρη

Συνεχίζεται και για το μήνα Οκτώβριο, λόγω των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, η εξυπηρέτηση του κοινού κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και μόνο στη περίπτωση, που είναι…

Σύγχρονη Μονάδα επεξεργασίας νερού

Με επένδυση 200.000 ευρώ «ξεδίψασε» το Φίλυρο Ι. Καϊτεζίδης: «Η αυτοψία μου στη μονάδα επιβεβαίωσε ότι βάλαμε τέλος στα σοβαρά προβλήματα υδροδότησης στο Φίλυρο »   Τέλος στην ταλαιπωρία των…