Ενημέρωση

Ενημερωτικό τεύχος καταναλωτή 2020

Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό τεύχος καταναλωτή για το έτος 2020 της ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη με τα έργα και τις δράσεις της. Το έντυπο υπογράφεται από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου και το γενικό διευθυντή της επιχείρησης. Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το έντυπο

Περισσότερα

Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης κοινότητας Ασβεστοχωρίου

Σας ενημερώνουμε ότι οι καταναλωτές στις οδούς Νέας Γενεάς, Κύπρου, Αθηνάς έως Καραμανλή και Διδ. Ζάννα μεταξύ Π. Μελά και Νέας Γενεάς της κοινότητας Ασβεστοχωρίου μπορούν να συνδεθούν στο νέο δίκτυο ύδρευσης. Οι εργασίες πρέπει να πραγματοποιηθούν έως 31-08-2021. Από 01-09 το παλιό δίκτυο καταργείται και η υδροδότηση δεν θα είναι εφικτή. Οι καταναλωτές πρέπει

Περισσότερα
edeya

Ανακοίνωση της Ε.Δ.Ε.Υ.Α. για το θέμα των νιτρικών

Όλες οι επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης της χώρας μας (ΔΕΥΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ), καθώς και οι Δήμοι που δεν έχουν Δ.Ε.Υ.Α. ακολουθούν και εφαρμόζουν την ισχύουσα εθνική Νομοθεσία, καθώς και την αντίστοιχη σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία για την ποιότητα του νερού που διατίθεται για ανθρώπινη κατανάλωση, αναφέρει η Ένωση Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης – Αποχέτευσης (Ε.Δ.Ε.Υ.Α.), που εκπροσωπεί

Περισσότερα

Συνεχίζεται η εξυπηρέτηση με ραντεβού και μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις

Λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις, όταν είναι αδύνατη η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Σε αυτήν την περίπτωση είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας η θερμομέτρηση και η καταγραφή των στοιχείων στο βιβλίο εισερχομένων πολιτών. Οι πληρωμές λογαριασμών μπορούν να

Περισσότερα

Εκδήλωση της Ε.Δ.Ε.Υ.Α. για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Την Τρίτη 23 /3/2021 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ψηφιακή εκδήλωση της Ε.Δ.Ε.Υ.Α. για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού, όπου συμμετείχαν 135 στελέχη και εκπρόσωποι από 60 Δ.Ε.Υ.Α. της χώρας μας. Την ΔΕΥΑ Πυλαίας – Χορτιάτη εκπροσώπησε ο Γενικός Διευθυντής μας, Σαράντος Δαφέρμος. Η εκδήλωση είχε ως κεντρικό θέμα τη νέα Ευρωπαϊκή Οδηγία για την

Περισσότερα

Νέο σύγχρονο δίκτυο ύδρευσης στο Ασβεστοχώρι

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες για την αντικατάσταση του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης της Κοινότητας Ασβεστοχωρίου, ενός ζωτικού έργου υποδομής που θα εξυπηρετεί πλήρως του κατοίκους του οικισμού. Όπως γίνεται αντιληπτό, η υλοποίηση των εργασιών αναπόφευκτα θα προκαλέσει οχλήσεις και αναστάτωση στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας, από τους οποίους ζητάμε την κατανόηση, την στήριξη και

Περισσότερα

Δημόσια διαβούλευση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην κοινότητα Φιλύρου

Σε δημόσια διαβούλευση έχει τεθεί η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το έργο  “Τροποποίηση – Ανανέωση της με αριθ. πρωτ. 10169/2020 ΑΕΠΟ ως προς τον εκσυγχρονισμό του δικτύου ύδρευσης της Δ.Κ. Φιλύρου, Δ.Ε. Χορτιάτη, Π.Ε. Θεσσαλονίκης’’ για λογαριασμό της ΔΕΥΑ Πυλαίας – Χορτιάτη και την πλήρη υδροδότηση του οικισμού από τις υποδομές της ΕΥΑΘ Α.Ε. στη

Περισσότερα

Ημερίδα για την τιμολόγηση και κοστολόγηση των υπηρεσιών ύδατος

Η ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη συμμετείχε την Τρίτη 15/12 στην ψηφιακή ημερίδα, με θέμα την τιμολόγηση και κοστολόγηση των υπηρεσιών ύδατος. Στην ημερίδα έγινε αναφορά στο Πληροφοριακό Σύστημα της Γενικής Γραμματείας Φυσικού Περιβάλλοντος και Υδάτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και την υποχρέωση των παρόχων νερού να το ενημερώνουν με ακριβή και αξιόπιστα στοιχεία σύμφωνα με την

Περισσότερα

Επιλέγω ηλεκτρονική εξυπηρέτηση – προστατεύω την υγεία μου

Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο του covid 19 , για την εξασφάλιση της υγείας όλων μας, συνεχίζουμε την ηλεκτρονική η τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Αποκλειστικά για θέματα εξαιρετικά επείγοντα που δεν λύνονται από απόσταση μπορείς να κλείσεις ραντεβού και να έρθεις με μάσκα και τα απαραίτητα μέτρα. Μη ξεχνάς ότι η κοινωνική ευθύνη είναι αναγκαία

Περισσότερα

Συνεχίζεται η ηλεκτρονική εξυπηρέτηση και τον Οκτώβρη

Συνεχίζεται και για το μήνα Οκτώβριο, λόγω των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό, η εξυπηρέτηση του κοινού κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και μόνο στη περίπτωση, που είναι αδύνατη η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Οι πληρωμές λογαριασμών μπορούν να διενεργούνται, μέσω της ιστοσελίδας της Δ.Ε.Υ.Α. χωρίς χρέωση, με internet banking, μέσω ΕΛ.ΤΑ., μέσω

Περισσότερα

Πλήρωσε το λογαριασμό σου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ μέσω του Tora Wallet

Η ΔΕΥΑ σου προσφέρει ένα ακόμη τρόπο να εξόφλησης του λογαριασμού σου. Πλήρωσε εύκολα και γρήγορα, σε ώρες και ημέρες που σε εξυπηρετούν ακόμη και τα Σαββατοκύριακα στα πρακτορεία ΟΠΑΠ μέσω της υπηρεσία Tora Wallet! Η υπηρεσία προσφέρεται με χρήση μετρητών ή κάρτας Visa/MasterCard.

Περισσότερα

Σύγχρονη Μονάδα επεξεργασίας νερού

Με επένδυση 200.000 ευρώ «ξεδίψασε» το Φίλυρο Ι. Καϊτεζίδης: «Η αυτοψία μου στη μονάδα επιβεβαίωσε ότι βάλαμε τέλος στα σοβαρά προβλήματα υδροδότησης στο Φίλυρο »   Τέλος στην ταλαιπωρία των κατοίκων του Φιλύρου έβαλαν ΔΕΥΑΠΧ και δήμος με τη λειτουργία της νέας υπερσύγχρονης μονάδας, που διασφαλίζει την παροχή πόσιμου νερού στις βρύσες των συνδημοτών μας.

Περισσότερα

Περιβαλλοντικό Τέλος στη Χρήση Ύδατος

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ύδρευσης ότι σύμφωνα με την απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Υδάτων με αριθμ. οικ.135275/2017 (ΦΕΚ 1751/Β/2017) με θέμα: «Έγκριση γενικών κανόνων κοστολόγησης και τιμολόγησης υπηρεσιών ύδατος- Μέθοδος και διαδικασίες για την ανάκτηση κόστους των υπηρεσιών ύδατος στις διάφορες χρήσεις του» η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης με την υπ. αριθμ. 26106/17-06-2020 απόφασή της

Περισσότερα

Ανακοίνωση Λειτουργίας

Για την προστασία των πολιτών αλλά και των εργαζομένων στην επιχείρηση ανακοινώνεται η συνέχιση έως 30/9 της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μόνο με προγραμματισμένο ραντεβού για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και μόνο στη περίπτωση που είναι αδύνατη η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Οι πληρωμές λογαριασμών θα διενεργούνται από το ταμείο της ΔΕΥΑ μόνο στην περίπτωση που δεν

Περισσότερα

Ενημερωτικό τεύχος καταναλωτή 2019

Κυκλοφόρησε το ενημερωτικό τεύχος καταναλωτή για το έτος 2019 της ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη με τα έργα και τις δράσεις της. Το έντυπο υπογράφεται από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου και το γενικό διευθυντή της επιχείρησης. Πατήστε εδώ για να κατεβάσετε το έντυπο

Περισσότερα

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική!

Σας ενημερώνουμε ότι για την προστασία της υγείας όλων μας είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας, στο χώρο της ΔΕΥΑ. Επίσης παρακαλούμε να αποφεύγεται η ταυτόχρονη φυσική παρουσία άνω των δύο ατόμων και να τηρείται απόσταση μεταξύ των ευρισκομένων στο χώρο, τουλάχιστον δύο μέτρων. Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόηση!

Περισσότερα

Μονάδα επεξεργασίας νερού στο Φίλυρο

Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει και ολοκληρώνονται άμεσα. Ζητάμε την κατανόηση των δημοτών τις επόμενες ημέρες, για τις σύντομες διακοπές στην υδροδότηση, μέχρι την ολοκλήρωση της σύνδεσης των δεξαμενών με τη Μονάδα Επεξεργασίας Νερού.

Περισσότερα

Με την επιστροφή στην κανονικότητα, η ΔΕΥΑ Πυλαίας Χορτιάτη εξυπηρετεί και πάλι με φυσική παρουσία.

Ευχαριστούμε τους καταναλωτές, για την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων όλη την προηγούμενη περίοδο και επισημαίνουμε την ανάγκη να συνεχιστεί η χρήση τους, ώστε να  αποφεύγεται η φυσική παρουσία, όταν μπορεί κάποιος να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο. Σε περίπτωση που η φυσική παρουσία κρίνεται απαραίτητη, για να προστατεύουμε την υγεία όλων μας παρακαλούμε να

Περισσότερα

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη

Με τον κορωνοϊό, COVID-19 να έχει κηρυχθεί επισήμως πανδημία από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι ειδικοί συνιστούν στους πολίτες να μείνουν τουλάχιστον δύο εβδομάδες σε καραντίνα. Οι αρμόδιες αρχές υγείας στη χώρα μας τονίζουν τη σημασία της προσωπικής ευθύνης. Στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας υγείας και κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού η λειτουργία της υπηρεσίας

Περισσότερα

Κορωνοϊός: Επιλέγουμε ηλεκτρονική εξυπηρετηση-Μειώνουμε την εξάπλωση

Η ΔΕΥΑ Πυλαίας-Χορτιάτη έχει λάβει όλα τα μέτρα για την προστασία του προσωπικού αλλά και των καταναλωτών της από τον κορωνοϊό. Στην προσπάθεια μας να συμβάλουμε στον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού σας παρακαλούμε να προτιμάτε την ηλεκτρονική ή την τηλεφωνική εξυπηρέτησή όσο είναι δυνατό. Στην περίπτωση που μας επισκεφτείτε, υπάρχει διαθέσιμο αντισηπτικό το οποίο

Περισσότερα