
Υπενθύμιση για το νέο δίκτυο ύδρευσης του Ασβεστοχωρίου.
Υπενθυμίζουμε στους καταναλωτές ότι το νέο δίκτυο ύδρευσης του Ασβεστοχωρίου έχει ολοκληρωθεί και θα πρέπει να γίνει η σύνδεση όλων των καταναλωτών έως τις 15 Ιουλίου 2026. Μετά την ημερομηνία αυτή, η υδροδότηση από το παλαιό δίκτυο δεν θα είναι εφικτή. Οι καταναλωτές οφείλουν να προσαρμόσουν το εσωτερικό δίκτυο ύδρευσης των ιδιοκτησιών τους στις νέες θέσεις







