Μετάβαση σε περιεχόμενο
ΔΕΥΑ Πυλαίας Χορτιάτη
  • ΔΕΥΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    • ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΕΡΓΑ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ
  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    • ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ
    • ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
    • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • ONLINE ΑΙΤΗΣΕΙΣ
    • ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
  • ΝΕΑ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΕΥΑ Πυλαίας Χορτιάτη
  • ΔΕΥΑ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
    • ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ
  • ΕΡΓΑ
  • ΔΡΑΣΕΙΣ
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ
  • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    • ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ
    • ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
    • ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
    • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • ONLINE ΑΙΤΗΣΕΙΣ
    • ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
  • ΝΕΑ
    • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
    • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το ειδικό τέλος του Ν.1069/1980;

Επιβάλλεται επί της κατανάλωσης του νερού και χρησιμοποιείται για τις πάγιες επενδύσεις της επιχείρησης (δίκτυα ύδρευσης αποχέτευσης και ομβρύων υδάτων, δεξαμενές, αντλιοστάσια, γεωτρήσεις, μελέτες κ.α.).

Κάθε πότε έρχεται ο λογαριασμός;

Οι λογαριασμοί εκδίδονται κάθε δίμηνο. Προηγείται ο έναντι λογαριασμός, ο οποίος λαμβάνει υπόψη του το 50% της κατανάλωσης της αντίστοιχης περσινής περιόδου και ακολουθεί ο εκκαθαριστικός, ο οποίος προκύπτει μετά από καταμέτρηση. Το σύνολο των λογαριασμών κατ’ έτος είναι έξι (6).

Ενώ το ακίνητό μου είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο ύδρευσης δε λαμβάνω λογαριασμό. Τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει, άμεσα, να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση, καθώς σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει ο κίνδυνος επιβολής προστίμου και άμεσης διακοπής της υδροδότησης.

Θεωρώ το λογαριασμό μου υπερβολικό. Τι πρέπει να κάνω;

Ο λογαριασμός διαμορφώνεται σύμφωνα με την ένδειξη του υδρομέτρου. Εάν θεωρείτε ότι η κατανάλωσή σας είναι πάνω από τη συνήθη, μπορείτε να προβείτε στις παρακάτω ενέργειες με την παρακάτω σειρά:

  • Ελέγξτε το υδρόμετρό σας αν έχει καταγράψει την ποσότητα των κυβικών που αναγράφονται στον λογαριασμό σας.
  • Ελέγξτε αν, ενώ όλες οι βρύσες είναι κλειστές, το υδρόμετρο συνεχίζει να καταγράφει.
  • Απευθυνθείτε στην υπηρεσία μας, προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενοι έλεγχοι. Το κόστος του ελέγχου δεν θα σας επιβαρύνει στην περίπτωση που αποδειχθεί ότι έχει ευθύνη η υπηρεσία (π.χ. ελαττωματικός υδρομετρητής, λάθος καταμέτρηση κ.α.).
Διακοπή νερού λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών. Τι πρέπει να κάνω:

Στην περίπτωση που έγινε διακοπή υδροδότησης λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Δ.Ε.Υ.Α. Πυλαίας-Χορτιάτη προκειμένου να σας καθοδηγήσει σχετικά με τη διαδικασία για την επαναφορά της υδροδότησης. Προσοχή, δεν θα πρέπει να γίνει αυθαίρετη επανασύνδεση είτε από τον υδρολήπτη ή άτομα ενεργούντα για λογαριασμό του καθώς αυτό θεωρείται κλοπή νερού και επιβάλλεται στον καταναλωτή πρόστιμο. Σε κάθε περίπτωση που ο καταναλωτής πραγματοποιεί αυθαίρετη επανασύνδεση επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 1.000,00 € πλέον ΦΠΑ 24%, σύμφωνα με την 28/2015 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α. Πυλαίας-Χορτιάτη

ΔΕΥΑ

  • Επιχείρηση
  • Διοικητικό Συμβούλιο
  • Οργανόγραμμα

ΕΡΓΑ

  • Συγχρηματοδοτούμενα
  • Αυτοχρηματοδοτούμενα
  • Τηλεμετρία

ΔΡΑΣΕΙΣ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΝΕΡΟΥ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

  • Που απευθύνεστε
  • Δικαιολογητικά
  • Χρήσιμα Έντυπα
  • Λογαριασμοί
  • Ερωτήσεις λογαριασμών

ΝΕΑ

  • Ενημέρωση
  • Ανακοινώσεις
  • Προκηρύξεις

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Facebook

Κοινό: Δευτέρα με Παρασκευή 7.30 με 15.00
Ταμείο: Δευτέρα με Παρασκευή 7.30 με 13.00

ΔΗΛΩΣΗ
ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
ΟΡΟΙ
ΧΡΗΣΗΣ
footer
footer
© 2025 Δ.Ε.Υ.Α. Πυλαίας - Χορτιάτη
Το site μας χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη δυνατή εμπειρία σας. Συνεχίζοντας την περιήγησή σας αποδέχεστε τη χρήση τους.OkΠολιτική απορρήτου