Ανακοίνωση Λειτουργίας

16

Για την προστασία των πολιτών αλλά και των εργαζομένων στην επιχείρηση ανακοινώνεται
η συνέχιση έως 30/9 της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μόνο με προγραμματισμένο
ραντεβού για εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και μόνο στη περίπτωση που είναι
αδύνατη η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Οι πληρωμές λογαριασμών θα διενεργούνται από το ταμείο της ΔΕΥΑ μόνο στην περίπτωση
που δεν είναι δυνατή η πληρωμή μέσω της ιστοσελίδας της Δ.Ε.Υ.Α. χωρίς χρέωση, με
internet banking η μέσω ΕΛ.ΤΑ..
Επιπλέον, καθίσταται υποχρεωτική η χρήση μάσκας και η θερμομέτρηση σε όλους τους
χώρους της επιχείρησης.
Υπενθυμίζουμε ότι μέσα από την ιστοσελίδα της ΔΕΥΑ (www.deyaph.gr) μπορείτε να
πραγματοποιήσετε αιτήσεις διακανονισμών οφειλών, νέων συνδέσεων, αλλαγή
καταναλωτών κ.α.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
2310 359775, 2310 358892
ΑΠΟΣΤΟΛΗ EMAILS
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών : consumers@deyaph.gr
Οικονομική υπηρεσία: financial@deyaph.gr
Τεχνική Υπηρεσία : technical@deyaph.gr
Τμήμα Ποιότητας Νερού: chemical@deyaph.gr
Για οτιδήποτε άλλο : info@deyaph.gr

Κοινοποιήστε αυτή την είδηση

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin