Με την επιστροφή στην κανονικότητα, η ΔΕΥΑ Πυλαίας Χορτιάτη εξυπηρετεί και πάλι με φυσική παρουσία.

deya porta

Ευχαριστούμε τους καταναλωτές, για την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων όλη την προηγούμενη περίοδο και επισημαίνουμε την ανάγκη να συνεχιστεί η χρήση τους, ώστε να  αποφεύγεται η φυσική παρουσία, όταν μπορεί κάποιος να εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο.

Σε περίπτωση που η φυσική παρουσία κρίνεται απαραίτητη, για να προστατεύουμε την υγεία όλων μας παρακαλούμε να αποφεύγεται η ταυτόχρονη παρουσία άνω των δύο (2) ατόμων. Επίσης με βάση τις κατευθύνσεις που έχουν δοθεί, η απόσταση που θα πρέπει να τηρείται ανάμεσα στους ευρισκόμενους στο χώρο είναι τουλάχιστον δύο (2) μέτρα.

Η τήρηση των παραπάνω είναι σημαντική  και απαιτεί την συμβολή όλων μας. Η αποφυγή συνωστισμού στους χώρους εξυπηρέτησης είναι προσωπική ευθύνη όλων μας, για να αποδείξουμε, ότι μπορούμε να προστατεύσουμε αποτελεσματικά την κοινωνία μας και ιδιαίτερα τους πιο ευάλωτους ανάμεσά μας.

Για την εξυπηρέτηση σε οποιοδήποτε ερώτημά σας μπορείτε να χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:

Οικονομική υπηρεσία: financial@deyaph.gr

Τεχνική Υπηρεσία : technical@deyaph.gr

Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών : consumers@deyaph.gr

Τμήμα Ποιότητας Νερού: chemical@deyaph.gr

Για οτιδήποτε άλλο : info@deyaph.gr

Υπενθυμίζουμε ότι από την ιστοσελίδα της ΔΕΥΑ (www.deyaph.gr) μπορείτε να πληρώσετε το λογαριασμό σας χωρίς επιβάρυνση και να πραγματοποιήσετε τις περισσότερες συναλλαγές σας (αιτήσεις διακανονισμών οφειλών, νέων συνδέσεων, αλλαγή καταναλωτών κ.α.).

Επίσης μπορείτε να εξοφλήσετε το λογαριασμό σας και μέσω internet banking οποιασδήποτε τράπεζας.

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτή την είδηση

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin